BOXOLNÁL?

  • Szívesen kipróbálnád a bokszot, de tartasz lemenni egy edzőterembe?
  • Esetleg szeretnéd újra kezdeni, de nem találsz edzőt/termet a neked megfelelő időben?
  • Vagy csak unod a gyúrást és úgy hoznád magad formába, hogy közben új dolgokat is tanulsz?

A legjobb helyen jársz!

Húzd fel a kesztyűt és tanuld meg az alapokat!

A személyi edzéseken az edződ csak rád figyel, így a box alapjait, az ütéseket és védéseket pontosan és precízen tanulhatod meg. Mindezt rugalmas időbeosztás és helyszínválasztás mellett!

Fizikai állapotodnak megfelelő edzések!

A fejlődés üteme gyorsabb mintha csoportos edzéseken vennél részt, mivel a testalkatodnak és az általános fizikai állapotodnak megfelelő erőnléti, állóképességi edzést fogtok csinálni.

Önbizalom és motiváció!

Az edző a közösen végzett gyakorlatok mellett motivál, hasznos tanácsokkal lát el, valamint átlendít az felmerülő nehézségeken, holtpontokon. A box emellett javítja az általános közérzeted és önbizalmat ad.

A box pozitívumai

  • fegyelemre és önuralomra tanít
  • segíti a kitartás és küzdőképesség kifejlődését
  • bátorságra nevel
  • stresszoldó hatású
  • harmonikusan erősíti a testet és izomzatot
  • növeli a gyorsaságot és az állóképességet
  • fejleszti a mozgáskoordinációt és ügyességet

A személyi edzés előnyei

  • rugalmas időbeosztás
  • rugalmas helyszínválasztás
  • az edző csak rád figyel, ha hibázol egyből kijavít
  • a felszerelés adott, neked csak edzőszerkót kell hoznod
  •  

Edző karakterek

Az edzők általában három típusba sorolhatók.

  • A művész aki a boksz technikai, taktikai apróságait, finomságait próbálja a legnagyobb alapossággal elsajátíttatni a tanítványaival.
  • Az erőember akinek a jelszava “üss sokat és nagyot ” és ennek megfelelően a fizikális, kondíciónális felkészítésre helyezi a hangsúlyt, ami természetesen ugyan olyan fontos mint a jó technikai, taktikai tudás.
  • A stratéga aki a ring mellett él igazán,tudja a győzelem receptjét, tudja kinek milyen tanácsot kell adni és azt milyen hangnemben!

Húzd fel a kesztyűt és tanuld meg az alapokat!

A személyi edzéseken az edződ csak rád figyel, így a box alapjait, az ütéseket és védéseket pontosan és precízen tanulhatod meg. Mindezt rugalmas időbeosztás és helyszínválasztás mellett!

Fizikai állapotodnak megfelelő edzések!

A fejlődés üteme gyorsabb mintha csoportos edzéseken vennél részt, mivel a testalkatodnak és az általános fizikai állapotodnak megfelelő erőnléti, állóképességi edzést fogtok csinálni.

Önbizalom és motiváció!

Az edző a közösen végzett gyakorlatok mellett motivál, hasznos tanácsokkal lát el és nem utolsó sorban átlendít az időről-időre felmerülő nehézségeken, holtpontokon. Nem mellesleg a box javítja az általános közérzeted és önbizalmat ad.

SZALMA ZOLTÁN

1977-ben, 10 évesen kezdtem bokszolni az EVIG ökölvívó Sportiskolájában. Első országos bajnokságomat 14 évesen szereztem.

Összesen ötször nyertem Magyar bajnoki címet több súly-, és korcsoportban, nagyváltósúlyban tagja voltam az Magyar Ifjúsági Válogatottnak.

Sportpályafutásom során több világversenyen is részt vettem. 2001 óta ökölvívó bíróként is tevékenykedem, ringbíróként (vezetőbíró) vezettem Világ-,és Európa bajnoki döntő mérkőzéseket.

Okleveles szakedzői diplomámat a Testnevelési Egyetem mesterképzésén szereztem.

2016 óta a Nemzetközi Ökölvívó Szövetség (AIBA) bíró oktatójaként is dolgozom, illetve a nagy nemzetközi versenyeken a bírókat ellenőrző testületnek vagyok a tagja.

2006-ban barátaimmal megalapítottuk a COSMOS STARS ÖKÖLVÍVÓ és SZABADIDŐ SPORTEGYESÜLETET.

Tanítványaink nyertek már Budapest- és Országos Bajnokságot is.

  • Telefon

Tiffany C. Kidwell

(617) 962 8802
tiffany@yourdomain.com

Joseph Waddington

(510) 894 8525
joseph@yourdomain.com

Diane Geter

(513) 585 5951
diane@yourdomain.com

Technika

Az ökölvívásban döntő jelentősége van az ütések számának, erejének, pontosságának, helyes végrehajtásának és hatékonyságának. Az ütéseknél nagy szerepet játszik az ésszerű mozgáskoordináció. Ettől függ az ütés ereje. Akkor beszélünk helyes mozgáskoordinációról, ha a mozgás végrehajtásában részt vevő izmok erejét, valamint a test és egyes részei tömegének mozgását maximálisan kihasználjuk.

Taktika

A taktika a megtanult technikai alapok megfelelő alkalmazása és kombinálása. A taktikai megoldások egyik legfontosabb célja, hogy a bokszoló készség szintig elsajátítsa azokat. Az edzéseken megtanulod, hogy milyen technikákat alkalmazz a különböző szituációkban és hogy az ellenfel harcmodorával-taktikájával szemben mi lehet a legeredményesebb.

Erőnlét

Az erőnlét a sportágspecifikus erőnlétet jelenti, amit csak ökölvívással lehet megszerezni. Természetesen ez az alapállóképességre épül. A futás, a saját testsúlyos és súlyzós edzések mind nagyon jó alapot teremtenek, de ha jó boxoló szeretnél lenni, akkor elsősorban boxolnod kell. 🙂

Featured Classes

TECHNIKA

Az ökölvívásban döntő jelentősége van az ütések számának, erejének, pontosságának, helyes végrehajtásának és hatékonyságának. Az ütéseknél nagy szerepet játszik az ésszerű mozgáskoordináció. Ettől függ az ütés ereje. Akkor beszélünk helyes mozgáskoordinációról, ha a mozgás végrehajtásában részt vevő izmok erejét, valamint a test és egyes részei tömegének mozgását maximálisan kihasználjuk.

TAKTIKA

A taktika a megtanult technikai alapok megfelelő alkalmazása és kombinálása. A taktikai megoldások egyik legfontosabb célja, hogy a bokszoló készség szintig elsajátítsa azokat. Az edzéseken megtanulod, hogy milyen technikákat alkalmazz a különböző szituációkban és hogy az ellenfel harcmodorával-taktikájával szemben mi lehet a legeredményesebb.

ERŐNLÉT

Az erőnlét a sportágspecifikus erőnlétet jelenti, amit csak ökölvívással lehet megszerezni. Természetesen ez az alapállóképességre épül. A futás, a saját testsúlyos és súlyzós edzések mind nagyon jó alapot teremtenek, de ha jó boxoló szeretnél lenni, akkor elsősorban boxolnod kell. 🙂